Alla hjärtans dag.

Alla hjärtans dag var ju som sagt igår.
och jag fick ju inte fira det med min pojkvän . :(
surt som fan.. blev ju lite avis när man såg alla andra komma
men sin patner och hade nåt i handen från personen.
men får hoppas jag och hjärtat fira det typ då när vi ses . haha

Men min dag var bra ändå.
gick till syrran och hennes familj efter jobbet.
där min bror och familj också var,
så när jag kommer in genom dörren möts jag av båda mina söta syskonbarn
men den ena ska upp till mig på engång :) Sååååå jävla söta dom är.
hade jag inte dom vid min sida just nu, när det är som det är med pojkvännen
så hade jag nog aldrig klarat det. Undra bara hur hjärtat klara det .
Hoppas att han saknar mig lika mkt som jag saknar han.
Du är såååå saknad älskling, jag saknar att sova med dig.
Hoppas dom hära jävla veckorna går sååååå fort så jag får träffa dig snart .

Ha en bra dag.
måste snart springa till bussen.
Hejdååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0