Fredag

glömde ju allt skriva igår.
men som sagt hade jag mkt att göra.
Jag jobbade ju kväll som sagt.
Hur astråkigt som helst, på hela dagen hade jag 5 kunder,
hur kul är det när man jobbar till 18.00 och inte har en jävla kund då.
Trodde jag skulle dö eftersom det var så lååång tråkigt .
Men när jag väl slut kom morsan och hämta mig, för vi skulle iväg och handla.
Sen när man väl kom hem så mötes man av två goa ungar =) .
Så man vart ju lite gladare.
Men var inte så glad så länge vart lite sur, när inte pojkvännen svarade när man skriv.
Så då gick jag och la mig istället, för att jag var så sur....
Och hoppas att det inte händer gick älskling, vore ju lite synd att du inte kan läsa detta
för du har ju inte ens min blogg. Hahah
Då är det svårt.

Så såg min fredag ut ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0