Helg ,.

jaha, då var det redan söndag.
och imorgon återstår det jobb. :(
gud vad helgen går fort alltså, hänger inte med längre.
det var ju nyss fredag, och nu är det söndag.
Men men helgen har vart jätte bra, fast jag inte har träffat min älskling.
klara mig nog en helg till utan han, sen måste vi ses igen.

Ihelgen har jag tillbringat den med
mina finaste vänner =) som igår var vi på krogen, nykter.
Säger då aldrig mer ska jag gå ut, har ju blivit värsta fjortisställen nu ju.
var men vi stack efter sådär 2timmer, pallade inte vara kvar längre,
bara fjortisar som sagt. Men alla har ju vart där nångång så.
Och idag har vi bara tagit det lugnt snackar skit och gluttat på film och tv.

Men nu ska jag nog ta och dejta john blund ,
är såå trött .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0