10 Januari

jaha, då var det redan tisdag.
veckan går fort, och inte känner mig sig så jävla bra heller.
börjar nog få ont i halsen, och nacken har jag så fruktansvärd ont i.
så jag vill lägga mig ner på golvet och gråta.
kan inte bli sjuk nu heller, jag har inte tid...
har ju massor av saker jag vill göra så, snälla
låt det gå över till nästa vecka....
Nej finns inte så mkt mer att säga.
Förutom när jag kom hem från jobbet,
så pussade och gosade jag med min lilla prins "systerson" <3

Nej, snart blir det att sova om man ska upp tidigt imorgon :(
tråkigt nog, jag som vill sova länge just nu när jag har så ont i nacke.

Hoppas ni har haft en bra tisdag... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0