11 Januari

åhh, vilken tur att det snart är fredag,
står inte ut en dag till på jobbet.
inte när man mår så här, har super ont i halsen,
hoppas hoppas inte jag blir sjuk bara.
Men det är bara att bita ihop och le.
annars så har det inte hänt så mkt,
för utom att jag hann följa med morsan o farsan
och hämta prinsen på dagis =)..
Sen så vart det myspys med han,
och en precis när han skulle gå hem så kom min lilla prinsessa =)
Så har vart fullt hus här kan man säga. :P
Så snart blir det till att sova eftersom klockan ringer 5imorgon :(
det är mindre kul...
Önskade bara att man kunde få ledigt i en hel månad
gud vad jag skulle må bra då.. HAHA =)

Ha en bra kväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0