14 Januari

ojdå, dålig uppdatering.
Men igår så hade jag inte tid att skriva eller så.
jag vaknade och tog en snabb dusch, sen vidare till min bror och dom.
för min svägerska skulle hjälpa mig med håret, skulle vara borta vid 2
så fick bråttom hem sen, för jag fick lunch där också.
så jag var nog hemma 13.20 så jag fick bråttom och fixa mig
för vi skulle vara vid kyrkan vid 2 som sagt.
För min äldsta kusin tog examen igår.
Så efter det var klart vid halv 4.. ? :S tror jag det var
så vart det ett besök på en restaurang och där blev det väldigt god mat
kan jag då säga. Och det det besöket vart det hem till kusinen
på efterrätt och mycket prata. Hade en bra dag igår.
Så såg min dag ut igår..

Hoppas ni hade en bra dag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0