16 Januari

ja, då har även denna dag gått.
och imorgon är det tisdag, hoppas veckan går fort.
orkar inte sitta och vänta till nästa vecka.
Vill ha nästa helg så man kan få åka till sitt hjärta.
saknar han så mkt.. Så det är väl typ bara gå och sova
och hoppas morgon dagen går fort så man har onsdag här snart.
Annars så har jag inte gjort så mkt idag, förutom busat med min lilla prins.
Så på fredag har jag lovat han att vi ska baka, för han ville det idag men moster
hade inte alla saker hemma, så till helgen får det ta och bli.
Och imorgon får jag äntligen lite sovmorgon :)
Börjar 10-18 imorgon,

Jag saknar dig hjärtat mitt. <3
hoppas du saknar mig lika mkt som jag saknar dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0