18 Januari

gud vad denna dag har vart jobbig.
har hemma från jobbet idag, för jag hade en sån sprängade huvudvärk.
plus att jag inte har hört så mkt från hjärtat mitt.
får se om morgondagen blir bättre än denna, usch så denna dag har vart.
kan nästa spy på denna dag.. Finns inte mkt mer att säga nu.
efter jag var hemma från jobbet, men imorgon står det jobb på spel.
10-18, såååå jobbigt men det är bara att bit ihop och se glad ut.
för det är ju snart helg, och snart eller ja rättaresagt om en vecka från jag äntligen
träffa mitt hjärat, har inte träffat han på en månad snart.
gud det kommer bli så skönt att träffa han..
Jag längtar såååå jag vill bara ha nästa vecka redan nu...

hoppas ni har haft en bättre dag än mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0