21 Januari

ja, jag hade aldrig tid att skriva igår.
hade rätt mkt att göra.
var på vårcentralen och lämnade blodprov, varför vet jag inte.
Och efter det fort hem och äta , sen sprang jag till bussen för att komma
tidigare till jobbet , vilket jag inte skulle ha gjort.
fick ju ändå jobba till 18.00 men det var inte sagt så.
skulle egentligen bara ha jobbat till halv 3 men icke nicke.
så då fick man stå ut själv i 3timmar såååå dötråkigt.
hade nog max 4kunder sen chefen stack.
hur kul är det då och ha öppet så länge när man inte har några kunder.
men som sagt på måndag jobbar jag bara till halv 3.
vart hämtat från jobbet av mamma syrran och min lilla prins.
Som skulle sova här. Så efter jobbet vart det fredags mys med
min lilla prins, för han skulle också sova hos sin moster sen,
säger bara att en sån liten kan ta så mkt plats.
tror jag flyttade han hundra gånger om .
och sen vaknade en annan minst en gång i timmen,
och det var inte kul när han vaknade hade då världens fetaste
huvudvärk, men han var snäll mot sin moster och lät henne sova.
till sådär 10, för då skulle han baka. Så både igår och idag har jag haft
fullt upp. haha. Nej men ska väl snart sova om man kan.

Men hade tänkt att få tag i min stora älskling.
men han verkar inte vilja svara när jag skriver .. :(
så får väl låta det vara...

hoppas ni hade en bra kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0