30 Januari

ja, då var det måndag.
en sån tråkigt dag, den har vart sjuk låååång .
beror nog på att jag har vart vaken sen 5, fick inte många timmar sömns.
kom hem så sent igår , så blir snart att sova.
men har lite saker att fixa, tur att man börjar 10 imorgon.
men ser inte framemot att jobba kväll ensam.. :(
Som sagt har vart på jobbet idag, där hände det en lite olycka
och den olyckan råkade ju jag också ut för,
tur att jag inte var själv, vet inte vad jag hade gjort då.
jag står och lastar in alla disk i diskmaskinen, sen precis
när jag är klar så rasar hela diskmaskinen rakt ner i golvet
med luckan först ner i golvet, och lite saker gick ju sönder
ojdå, tror nog också jag skadade handen på köpet inte kul.
ser att jag är lite blå på handen, hoppas det inte blir värre bara.
hade jag vart själv så hade jag nog aldrig fått upp skiten,
som tur var chefen där och lyfte upp den, tack vare att den åkte
ner i golvet varför att dom hade tagit bort en ska som ska ligga
uppe på den, har den bara legat där så har jag aldrig skadat min hand.
Men men , sånt händer. Usch vill inte ha morgondagen här, för jag vill verkligen inte jobbakväll.
Nej, nu blir det dags att fixa sig för sängen.

Men först måste jag berätta nåt gulligt,
jag har ju vart hos killen i helgen som bor några mil här ifrån.
Och i torsdagskväll sa jag hejdå till min systerson och sa vi syns om några dagar.
Och idag när jag kom hem från jobbet så stod han i dörruppningen och springades till mig,
gud vad jag älskar denna ungen, och gud vad jag saknade han när jag var bort.
vart jätte glad när han kom och mötte mig i trappen, då hade han sett mig från bussen.
Urgullig, vart lite ledsen men på det glada sättet att få möta han sådär när man kommer hem
då vet man att han har saknat än, plus att han hade bakat bröd åt sin gamla moster :)
blir en god frukost imorgon när man vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0