30 Januari

oj, ser visst att jag inte har skrivit på ett tag.
men har dock haft fullt upp.
för igår kväll kom jag precis hem från mitt hjärta som jag
var hos i helgen =) så skönt och att få komma dit när man har längtar,
men nu längtar jag bara ännu mer till han. Önskade att vi fick vara
hela tiden runt varandra. Ska försöka få till mig att få komma till han i en hel vecka snart.
så man får lite mer till tillvarandra och så.
Annars så har min helg vart super bra...

Och snart ska man till jobbet,
har världens fetaste huvudvärk, pågrund av dålig sömn.
skyller också på att jag saknar min älskling liggades brevid.
och höra hans andetag, <3

Nej, nu ska jag göra mig klar för jobb.
Ha en bra dag.
för det ska jag försöka ha.
Och hoppas snart att jag få åka till min älskling igen..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det ligger verkligen huvudvärk i luften idag..fast min är över nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0