saknar dig ..

det är en sak jag önskar mest av allt nu.
jag vill ha ledigt så jag kan få umgås med min älskling i en hel underbar vecka.
annars blir det typ Fredag-Söndag 2gånger i månaden.
och det känns så tråkigt då när man har haft det riktigt mysigt sen i fredags,
sen när man vaknar på söndagsmorgonen och vet att man ska snart åka hem, vill jag bara
gå och gömma mig. För jag får en sån ångerst av att åka ifrån han.
för jag vill ju vara med han jämt, och hoppas han känner samma som mig.
ska försöka flörta med han och se om man får komma snart och stanna lite längre.
kanske ta ledigt från jobbet, för att få umgås. Annars blir det ju bara 3dagar, lite kort tycker jag.
men men får vänta ett tag nu, måste se med hjärtat först.
Jag saknar han massor,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0