-

jaha, då var vi där igen.
när jag inte skriver i bloggen .
det blir mkt att göra om dagarna..

eftersom jag försöker och försöker komma vidare utan min kristoffer.
så gör jag så mkt som jag kan för att komma vidare.
men det går inte så bra.
För han finns över allt, på jobbet på stan på bussen , hemma
han finns då dock över allt. och det är inte kul.
Inte när han kommer tillbaka.
Jag önskar mest av allt att jag får tillbaka han
han är mitt liv han är mitt allt.
Det är med han jag vill leva med, utan han är jag ingen.
För jag vet att vi kommer få det bra igen.
Jag gör allt för han.
Jag kommer Alltid att laga maten städa ja,
nu allt som behövs, för jag vill vara med just han.
För det kände jag första gången jag träffade han .
Han är mannen jag älskar av djupet av mitt hjärta.
jag gör vad som helst för att få tillbaka dig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0