10 mars

ja, då var det ett tag sen man skrev.
men har inte haft lust att skriva efter jobbet
har vart så grymt trött just då.
men som sagt ska försöka .
Har inte hänt så mkt förutom att man har jobbat och jobbat
hela veckan lång. Grymt tråkigt.
Men inte långt kvar tills man är ledig =)
Ser fram emot det ,
Jo, jag har gjort en sak till förutom att jobba
färgat håret har jag då hunnit med.
men det lär bli några mer färningar innan jag är klar. Haha
Fast det blir nog om ett tag tog en färgning idag,
så nästa jag kan göra är väl om nån vecka annars lär jag väl tappa håret.
det lär nog inte pojkvännen gilla . Haha inte jag heller då.

Nej, nu har jag inte tid at sitta här.
ska nu ut och göra vägarna osäkra, :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0