16 mars

önskade bara att jag orkade och hade tid att skriva mer i bloggen.
men tiden bara flyger iväg, när man jobbar sent -
Men idag börjar jag tidigt så ska passa på att skriva.
I helgen händer det väl inte så mkt, förutom att jag ska vila upp mig.
För jag har vart trött hela veckan och problem med ryggen så
får hoppas det går över fort.
Har bara 10dagar kvar att jobba, sen är jag ledig.
gud det ska bli så skönt , jag bara längtar.
Men det hela är ju att det är 15dagar kvar-
tills jag kanske kanske får träffa min pojkvän =)
Ska prata med han i helgen om jag får komma
den veckan jag är ledig.  Hoppas hoppas :)

Nej, nu måste jag fixa det sista innan
bussen går. Så ska försöka skriva när jag kommer hem .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0