18 mars

ja, då var det redan söndag.
usch vill inte till jobbet imorgon,
det är så himla tråkigt varför kan det inte vara helg efter helg.
så man slipper jobba, speciellt när man har det jobb jag har .
det är inte kul .
Fast får stå ut dom här dagarna som är kvar, sen är man ju ledig
i en vecka, så jag hoppas jag får träffa min älskling då. :)
saknar han så mkt just nu.


Kom precis hem från jumpan lillprinsen har vart på.
så nästa helg är nog moster med igen för då är det basket som dom skulle köra,
det kan vara kul och se dom små spela det .. :)

Annars så har det inte hänt så mkt i helgen.
förutom att jag hade lilltösen inatt för hennes föräldrar jobbade,
Så nu har hon åkt hem, ska försöka få med morsan ut och köra lite bil sen.
får se hur det kommer gå .

Ha en bra dag , =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0