2 Mars

ser att jag inte har skrivit sen i onsdag.
men jag har varken haft tid eller ork.
har vart så mkt att göra på jobbet, och det är bara jobbet
som snurrar runt mig just nu, som gör mig lätt irreterad.
och det är inte bra.,
Jobbet gör min arg sur jag allt det dära men mest irreterad.
för jag ska göra ALLT. Och det är fan inte kul kan jag då säga.
plus att jag saknar min pojkvän så himla mkt, om jag nu har han kvar vill säga.
det gör också att allt för mig blir konstigt runt om mig,
Men ska snart prata lite med han om detta och se hur det är.

Så nu ska jag iväg till det dära jävla jobbet,
så väl försöka ha ett leende på läpparna-
ska försöka som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0