-

ser att jag inte har skrivit sen i fredags,
men i fredags var det en jobbig dag, för då kommer jag på
att det var då det datumet jag träffade "Min k" för första gången .
och det var lite jobbigt, för dagen efter så började vi ju prata som bara den ju..
Sen har jag inte mått så bra sen, sist. För jag har bara han i mina tankar hela tiden,
jag försöker och försöker att tänka på annat med det går inte..
Det är jobbigt att ha han i tankarna hela tiden, eftersom han inte är min längre,
Hade han bara vart min så hade det bara vart underbart att tänka på han.
Som jag har sagt tidigare så finns det så mkt att säga om han,
Men det skulle ta bara ta tid att beskriva allt vad jag känner för han-
Men jag har ju ändå skrivit en hel del om han ändå,
Han betyder sååå grymt mkt för mig.
Jag är som sagt villig på att göra vad som helst för att få tillbaka han.
för jag vet att det är han jag vill leva med.

Men detta kommer jag aldrig få uppleva med han igen.
För han läser ju ändå inte min blogg.
Som är så tråkigt, men så är det.
Jag vill bara att han ska läsa denna,
det är allt jag vill, Eller nej det är inte allt jag vill
jag vill ju ha tillbaka han, jag vill att han blir min man.
Och är det förevigt . För jag älskar verkligen denna kille.
Jag gör allt för denna kille. Jag går genom eld och vatten.
För jag är sååååå förbannat förälskad i denna Man, så det finns inte ord till det.
jag saknar han så fruktansvärds mkt.
Så jag tappar andan ... Jag älskar dig mitt fina hjärta . <3
Du finns i mitt hjärta ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0