-

usch vill inte tänka mer nu, för dagarna bara flyger iväg
och jag vill inte vara med längre utan "min så kallade fina K"
jag är helt förstörd och kan varken äta eller sova utan han
fortfarande, och det är sååå jobbigt . För vad jag än gör så saknar jag han grymt mkt.
jag tänker på han hela tiden det är bara jag han jag har i huvudet 24/7 och det är då jobbigt
eftersom jag vet och måste inse också att jag lär aldrig få tillbaka han.
Att jag måste ta steget ifrån han.
Men tanken på det gör mig ännu mer ledsen och så,
för jag kan inte leva utan han.
För han är den jag vill leva med ....
Så snälla K vi ger allt en chans till.
För jag älskar verkligen dig .
klara inte en dag till utan dig .
Utan din luft kan jag inte andas .
Jag flyttar ner till dig för att få det att hålla .
jag gör vad som helst . HJärtat mitt .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0