<3

som sagt har inte så mkt att skriva om. det mest i den här bloggen handlar ju om "min förre detta fina K" som jag kallar han än, han kommer alltid att vara MIN. För jag kan verkligen inte glömma han. Han finns med mig över allt, vart jag än går så är han med mig. Och det är jobbigt att inte få dela detta med han. Eftersom han inte läser min blogg så är det jobbigt att skriva av sig. Men jag känner ändå att jag måste skriva av mig. Att veta att han inte läser detta gör nog mest ont, för då vet han ju inte vad jag känner för han. Och det är väldigt jobbigt kan jag då säga. för jag vill så gärna att han ska läsa min blogg, för att han ska förstå hur mkt han betyder för mig, Och vad jag är beredd att offra för han . Jag är beredd att offra min käraste familj för han, för jag vill verkligen ha han som min man. Det är det mesta jag önskar mig just nu. För han är så sann. Han är inte som alla andra killar jag har vart med. Visst vi var inte tillsammans så länge men ändå så känner jag att han är mannen i mitt liv, som jag vill gå med tills jag blir gammal. Han är den bästa jag har vart med, han är sig själv han ska inte spela tuff när hans polare är i närheten, han vågar visa upp mig för den jag är, han vågar tillochmed hålla handen in för sina vänner, Och säga att det är jag som är han flickvän inför sina vänner. Det är inte många killar som vågar göra det . Men han är absolut den bästa jag har träffat, Dom andra har vart så falska. Och jag vet att vi två kommer få det bra igen om vi får en chans till som jag vill så gärna, Jag offrar vad som helst för att få vara med han . Jag kan skriva så mkt mkt meer om denna kille, vad jag skulle göra för att få vara med han, Men det skulle bli för långt. Och jag vet ju ändå att han inte finns här och läser min blogg. Så det känns bara så världelöst att sitta och skriva då, Men som sagt måste jag ha nånstans att skriva..

K, jag kommer alltid att älska dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0