3

jag vet inte snart inte vart man ska ta vägen.
för jag saknar han så himla mkt,
så jag inte vet vad jag ska göra.
Så här har jag aldrig känt för nån annan kille förut,
Och då kan jag säga att jag inte brukar bli så förälskad så fort,
men i denna lilla fina prins så vart jag helt såld.
Från första dagen jag såg han, så ville jag bara att han skulle bli min.
han var min och ingen annans tjej, han var min och ingen annan skulle få sätta
tänderna i han, För jag visst att det fanns nåt mellan oss.
Och där hade jag inte fel, visst visade sig att det fanns kärlek mellan oss.
Som jag trodde skulle vara förevig, trodde att han vara den jag skulle få leva med.
tills jag tog mina sista andetag. För det är han som är mina andetag
utan han kan jag inte andas. Utan han är jag inte hel.
jag är bara en halva, som det fattas bitar av.
jag har bara ett halft hjärta, för det andra tog han med sig när han gick ifrån mig.
Jag blir aldrig hel igen, om jag inte får tillbaka "MIN K"
Jag saknar han såååå himla mkt .
Så jag gör vad som helst för denna person,
jag vill bara ha han, för jag vet att han är mannen i mitt liv.
Jag vill gifta mig med han, jag vill vara med han.
Jag vill bli som han, och han skulle få det så bra .
Han är den bästa killen som finns.
jag kan inte leva utan han .
Utan han vill jag inte leva , han får mig att leva.
han får mig att le, han är bara för bra för att vara sann.
Han är som den dröm.
Såååå jag vill av hela mitt hjärta få tillbaka han..
För då skulle jag må bra igen ...
Nu är livet skit, det är tråkigt ...

Jag menar alla andra får en andra chans,
men inte jag, är jag inte värld en andra chans.
Tycker vi är världa en andra chans för att visa
att det är vi som hör ihop.
För jag vet att vi kommer få det bättre än bäst
denna gång.. Jag lovar dig K..
Bara vi får vara med varandra så kommer vi få det bra igen ..

Jag älskar dig härifrån till månen och tillbaka.
Jag går genom eld och vatten för dig ... <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0