3

Sen den dagen du lämnade mig, har jag bara setat
instängd på mitt rum. För jag har fortfarande alla minnen kvar där.
Och så orkar jag inte träffa några andra personer,
jag har försökt gjort det. Men det går inte för jag får dig bara i tankarna hela tiden.
jag vill ha tillbaka mitt liv igen, och det får jag bara när jag får vara med dig.
Så jag ber dig, kom tillbaka allt blir bra hjärtat.

Och idag ska jag försöka att träffa några vänner,
en stund får se hur länge jag pallar med det .
för du kommer ändå att vara med mig,
vart jag än går hjärtat .
Jag önskade att du var med mig just nu.,
för jag behöver dig mer än allt .

Jag kommer inte klara av att gå vidare utan dig.
för det är du som ger mig lusten till att leva
och det är du som ger mig min luft att andas .
SÅ jag vill ha en andra chans med dig.
för då kommer jag klara allt med dig .
HJärtat mitt, jag älskar dig .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0