aä-

det går inte att släppa han,
jag har försökt att göra det-
men han kommer bara tillbaka hela tiden.
jag vill bara att vi får en till chans, för jag vet
att vi kommer klara det om vi får en chans till.
för då kan vi kanske bo ihop i en månad eller nåt sånt,
och bara vara med varandra och reda ut saker .
Och sen se vart det leder sen.
Jag är så villig att ge allt en ny chans och hoppas han också är det .


För han kommer få det så bra med mig.
för jag älskar att laga mat och baka,
förstå vilken tur han kommer ha när han kommer hem från
en dag från jobbet haft det tufft och så, då står maten serverad på bordet,
och nån dag om han har vart riktigt snäll så kan han ju alltid få en god efterrätt.
hur ofta hittar men en sån tjej, som gör så ? det är inte många.
han har ju tur om han har en sån tjej,.
Jag vill bara att vi får en chans till Hjärtat . ...
för vi kommer få de att funka, jag lovar dig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0