allt för dig ..

ja, vad ska man säga.
alla låtar jag lyssnar på påminner om dig,
jag försöker att inte tänka på dig.
men du finns alltid där hjärtat ,
Du är där du är och jag är här och har inte koll på dig,
det gör så ont ska du veta. Jag vill ha dig här .
Du är förlångt borta från mig, jag vill inte ha det såhär.
Varför kan det inte bli som förr. ?
Jag kan inte leva utan dig , Jag flyttar till dig .
jag lämnar allt jag har här för dig babe .
Det finns ingen som dig , jag älskar dig av hela mitt hjärta .
Jag kan skriva mkt mer om dig .
Men du läser ändå inte denna så , så kan jag lika bra ge upp det.
jag kommer kämpa till döden för dig .
jag kommer göra allt jag kan för dig .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0