allt för dig ..

som sagt finns så mkt jag vill säga eller få ut mig.
men det är ju till just han jag vill få det sagt till.
men hur ska jag få det, när han inte läser min blogg
och skicka sms eller så vågar jag inte .
eller jag vill men vågar inte göra det -
vill inte få ett svar där det står låt mig vara.
för jag kan bara inte släppa han,
för han finns i min skalle hela tiden.
var ska jag göra åt den saken =?
jag kan bara inte gå vidare utan han,
för han har allt jag vill ha på en kille.
jag kan bara inte låta han gå , jag vill ha han igen.
Sen första dagen jag såg han ville jag bara ha han,
det fanns ingen annan i min värld då, det var han jag ville/vill
dela mitt liv med. Och jag ska göra allt för att få tillbaka han ialla fall.
Jag gör vad som helst, jag flyttar 35mil bort från familj och säger upp mig från jobbet
bara för att få dela mitt liv med han . Jag kommer göra allt för han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0