'

finns inte mkt att säga,
mer än att jag snart bryter ihop totalt.
jag orkar snart inte mer, jag klara inte mer nu.
för det händer såå jävla mkt i mitt liv just nu.
Killen, jag vill ha mest av allt verkar ha gått vidare .:(
så det är väl bara gå vidare .
trodde detta aldrig skulle hända mig en gång till.
Trodde faktiskt att han och jag hade en framtid tillsammans.
trodde han skulle stanna förevigt.

Jag som kunde flytta 35mil.
bara för att få vara med han,

visst det kan jag också göra.
jag är så villig att flytta 35mil bort
från min älskade familj, bara för att få vara med han .
För det är han jag älskar, han känns som mannen i mitt liv.
Jag gör vad som helst, se jag kan redan flytta 35mil bort,
från min verklighet, för att få vara med han.
Vad mer ska man säga ..


K, jag vet att du inte läser detta
men jag hade hoppats på att du kunde göra
det för att du ska få känna vad jag fortfarande känner för dig..



Vill inte att du går ifrån mig,
jag vill ha dig,


du kan inte lämna mig ensam kvar.
jag vill inte att du är/går till nångon annan med
det har du redan gjort ...

:(:(:(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0