.

ja, vad ska man säga-
dagarna går och går, och det blir bara jobbigare för
varje dag, För jag tänker på han precis hela tiden och det är inte kul
kan jag då säga. Jag saknar han så himla mkt.
Jag vet att jag inte ska tänka eller prata om han så mkt,
men det blir bara så, för jag älskar bara han-
jag kan inte få han ur min skalla han finns bara där hela tiden,.
han kommer ju alltid att finnas där för mig.
Eftersom det är han jag vill leva med .
jag kan inte släppa taget om han än, fast jag måste.
Jag vill ju få en andra chans ju, jag vill visa han att han har fel om oss.
jag vill bevisa för han att vi tillhör , att vi kommer få det bra om det blir vi igen.
för jag vet att vi kommer få det så bra .
För jag är ju villig/beredd att flytta till han för att få det att funka ,
vad mer ska man göra.. ?

Jag vet inte vart jag ska ta vägen snart .
jag går under jorden känns det som,
för jag orkar inte med ett liv utan han.
han känns bara så bra, och jag mår bra av att vara i hans närhet .
jag vill bara få en andra chans.
men hur kommer jag få det, när jag inte har sagt till han vad
jag tycker och känner.
jag vill bara få en enda chans till med denna kille,
för jag älskar han mer än livet .
jag gör vad som helst för denna kille .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0