+

baby, om jag nu får kalla dig det.
jag behöver dig mer än någonsin,
jag kan verkligen inte gå utan dig.
jag behöver dig för att leva.
du är det finaste för mig.
och jag fick aldrig chansen att visa dig vad du betyder för mig.
så jag ber dig till en andra chans snäll,
jag kommer alltid att älska dig .
jag kan inte låta dig gå..
jag vet att vi har en framtid ihop
det såg jag från första gången vi träffades
för vi kunde inte låta varandra vara , och så vara det dom andra
gånger man med, vi kunde inte släppa blicken från varandra
så jag vill ha en andra chans med dig.
OCh bevisa våran kärlek tillvarandra att det är stakare än någonsin.
FÖr det är den, och det vet jag.,
VI kommer att klara allt.
Bara vi få en chans till att kämpa för-
Vi kommer kämpa bra tillsammans ..

Jag älskar dig "hjärtat mitt " K<3
du kommer alltid att vara min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0