.

hur fan ska jag bara kunna glömma dig.?
jag vill inte glömma dig baby,
du betyder allt för mig .
jag vill ha tillbaka dig ..
hur fan ska jag göra för att få tillbaka just dig.
det finns så mkt vi har gemensamt hjärat.
jag vet att vi kommer få det bra ihop igen,.
om vi ändå bara får en chans till hjärtat,
jag kommer aldrig någonsin kunna glömma dig.
du kommer alltid att finns i mitt liv .

Jag glömmer aldrig dagen då vi träffades för första gången.
för det sa bara pang för mig, sen var jag helt såld på dig.
Och det är jag fortfarande,
jag visste redan då att det är med dig jag vill leva med tills mitt liv är över.
och jag veta att det är dig jag vill vara med,
för det kände jag redan då jag träffade dig första gången.
jag vill ha dig tillbaka , jag saknar dig .
Och problemen våra kan vi ta itu med sen.
Jag lovar dig vi kommer få det bra .
jag kommer ju komma ner till dig .
och jag kommer göra allt för dig .,
jag kommer laga maten åt dig .
Och vi har visst samma intressen.
vissa ialla fall  .
Hjärtat mitt kom tillbaka jag behöver dig
mer än någonsin, jag kan inte få dig ur min skalle.
Vi två är menade för varandra.
Jag vet att vi två hör ihop, så ska det vara
det kände jag första gången att vi hör ihop .
och jag ska få dig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0