.

kärleken är ond,
jag var så glad för att jag hade dig Kristoffer.. <3
för du var det enda som fick mig att leva ,
jag hade precis börjat förstå vad kärleken var.
att det var nåt vackert. Och sen nån vecka efter kommer du och sabbar allt mellan oss.
jag önskar bara att vi kunde ha fått mer tid ihop Hjärtat mitt .
du finns i mina tankar hela tiden, jag vill ha tillbaka allt med dig .
jag gråter snart blod, för jag har en sån saknad efter dig .
jag älskar dig av hela mitt hjärta, jag gör vad som helst för dig .
jag har aldrig känt så här för någon annan, det är med dig jag vill dela allt med.
jag är så säker på oss två , det finns ingen annan än vi två baby, <3
Du och jag mot världen det var så vi sa .

Jag glömmer aldrig våran kärlek.

Nu kommer det ta tid för mig att hitta någon annan.
Men det får ta och göra det, för jag tänker inte springa in i nåt
nytt förhållande för det är dig jag vill ha. Har jag
bestämt mig för det så är det så också .
Jag ger inte upp-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0