Grymt .

ja, jag vet inte vad jag ska säga.
jag kan ialla fall säga att jag inte är så glad.
eller vad ska man säga att man är.
jag kan ialla fall säga så här, jag har ialla fall spått mig
och kan då säga att jag inte tror ett skit på spådomen.
För det svaret jag fick av denna, stämmer inte alls in .
det har inte ens hänt . Hur sjukt kan det vara ?
Har spått mig hos samma två gånger,
Och första gången så trodde jag nästan på det h*n sa,
men nu börjar jag tvivla på allt. Så spådomen kan bara ta sig i rumpan
och ta sig någon annan stans, för mig lurar ni inte .
Ska aldrig mer spå mig mer kan jag säga.
För det är säkert bara bluff alltihop så.


SÅ GRYMT BESVIKEN PÅ DOM DÄRA JÄVLA ORDEN
ELLER RÄTTARE SAGT SVARET -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0