ibland

"Ibland är jag livrädd för att du ska vara med någon annan.
Någon som är finare än vad jag är. Sen minns jag vad du har sagt till mig,
och då vet jag att du inte vill ha nåt förhållande med nån. Jag vill så gärna skicka ett SMS till dig.
Men jag vill inte störa dig. Inte när du gör det du älskar att göra mest av allt på jorden.
När du gör det du älskar, då är du som vackrast.
jag vill fortfarande se på när du göra det du älskar mest av allt,
jag vill alltid vara dig nära. För jag vill alltid se det du göra.
för det får mig att må bra. Men nu har du lämnat mig.
Och jag önskar att du kommer tillbaka, för jag vill fortfarande som sagt
se dig göra det du älskar mest av allt, det får mig att må bra. Jag ler av glädje då.
när jag vet att du älskar det du göra.
Så kom tillbaka till mig "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0