ska .

ja, finns så mkt jag vill säga men klara inte av att göra det
utan då finns alltid tårarna dära.
Och det är så jobbigt att dom alltid kommer när jag tänker på han,
visst dom kommer bara ändå. För sen den dagen "min K" lämnade mig
så har jag blivit jätte känslig av mig, jag kan bara börja gråta utan nån andledning.
hur sjukt är det ?

Jag önskade mest av allt att jag fick förklara min kärlek till han,
vad jag känner vad jag vill och så.'
För får jag säga så tycker jag att vi inte är klara med varandra .
jag vill ha mkt mer tid med han.
Jag vet att vi kommer få det bra om vi får en chans till och
reda ut saker, och kanske tillochmed bo ihop,
det kan ju vara det som är problemet mellan oss ju.
Men en dag ska jag ta och skicka de dära sms,
och förklara min kärlek för han .
Jag vet det kanske verkar dum och skicka sånt , när man är 23år gammal
sånt här gjorde man ju bara när man vara typ 15-17år när man verkligen älskade personen
och det är precis det jag gör, jag kan verkligen inte få ut han ur min skalle,
så jag måste våga ta steget och visa vad jag verkligen känner för han.
även om han bara skulle stå och skratta åt det.
Men vad fan man lever bara en gång,
Så det är han jag vill leva med, och det ska jag göra.
För jag ska få han att bli min igen ..

Jag är beredd att offra hela min värld för han.
jag älskar han så mkt,
jag saknar han hela tiden .
jag vill dela mitt liv med han,
Om han bara visste vad jag kände för han
så kanske han skulle förstå att vi visst har samma intressen och så.
Vi två hör ihop, det visst jag första gången jag såg han.
att det ska vara vi två föralltid.

Jag ska få tillbaka han.
Jag är inte beredd att gå vidare utan han.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0