snar t'

jsg försöker och försöker varje dag att inte tänka på dig K.
men du finns alltid där för mig .
för jag älskar dig så himla mkt, jag kan göra vad som helst för att få tillbaka dig.
jag gör vad som helst för att få dig tillbaka jag lovar.
du är det bästa som hänt mig,
det finns ingen annan kille som är som du ,
du är den bästa som finns i mitt liv,
jag vill dela mitt liv med dig.
jag kan inte leva utan dig, så kom tillbaka.
Jag tänker på den dagen vi träffades för första gången .
jag kände redan då att det vara dig jag ville leva med ,
för jag visste att det vara dig jag ville ha från början.
För du kändes så rätt, och det känner jag än idag att du är, att
du är mannen jag vill leva med. För jag älskar dig .
jag kan inte glömma dig .
Det finns så mkt saker jag kan beskriva om dig
men det tar tid att få fram allt, och du läser ju ändå inte min blogg så,

Men från första dagen vi träffades så
undrade jag undra vad det där är för snygging,
undra vad han heter ålder och vart han bor.
Så istället för att stå och undra så började jag prata med dig,
det är inte offta sånt händer för mig.
Kan då säga att du vara väldigt speciell i mina ögon då,
och det är du en idag .
Jag minns att vi satt och prata ett tag, sen tog jag steget och kysste dig ,
och sen var det kört, Bara den dära Kyssen fick mig att rysa i hela kroppen
för då visst jag att det var dig jag ville leva med .
Vi bytte nummer och så, och sen började vi prata och flörta med varandra på sms,
och sen en dag fick jag dig, det vara den bästa dagen i mitt liv, när jag fick dig.
Och jag ville bara ha dig. för du var så underbar-
Jag älskar dig av hela mitt hjärta , jag vill ha tillbaka dig .
för du är så underbara . jag gör vad som helst för dig.-
Första gången vi sågs var den bästa dagen i mitt liv,
du lyste upp min dag . Jag kände då att du vara mannen jag ville tillbringa resten av mitt liv.
Och en dag ska jag ta och berätta för dig, vad jag kände just då.
Du ska bara veta .. HUr mkt jag älskar dig <3
en dag ska jag ta tag i att skicka de dära smset till dig,
och berätta vad jag känner för dig nu, och vad jag kände för första gången vi sågs.

jag var så lycklig den kvällen vi träffades för första gången,
jag minns att jag inte kunde sova på en vecka, för jag låg och tänkte
på hur jag skulle få dig till att bli min man , <3
jag tänkte bara på hur jag skulle vinna ditt hjärta
och hur jag skulle få dig till att bli min man och att du skulle leva med dig
till våra liv är slut.

Snart ska jag tala om det för dig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0