Kärleken är blind .


jag har haft väldigt svårt att tro på kärleken. Det är för 3år sen detta hände. Men ville bara skriva av mig lite.
för jag blev sviken gång på gång av samma kille i 3års tid, Men nu är det över förlänge sen det med han.
det plågade mig massor. Han kom och gick som han ville
han var tillochmed andra tjejer bakom ryggen på mig.
Nåt som jag inte visste tills jag fick se det själv.
Då lämnade han mig ensam kvar UTAN nåt svar .
han kunde inte ens se mig i ögonen när han lämnade mig .
han skrev på sms, hur jävla fegt är inte det.
man ska våga se den personen i ögonen, annars är man feg.
Annars verkar det ju bara som dom har känslor kvar ju.
Ja, han vågade inte ens prata med mig
han fick inte ens det med sin nya brud, för hon var så rädd för mig .
men det är klart det. Hon tog ju han ifrån mig.
Klart som fan hon ska vara rädd för mig då .
Det tog tid för mig att komma över han, men det var pågrund av hans
ORD han sa till mig, ni vill inte ens veta vad han sa.
Jag försökte och försökte gå ut för att ha kul,
men det var bra han i mitt huvud hela tiden.
jag försökte dejta andra , men det gick inte jag tänkte på han.
Han fanns alltid i mitt huvud. Nåt som var jobbigt.
Tiden gick och åren gick tillochmed,
han började tinabort från mig vilken som kändes så skönt .
Han lämnade mig precis innan Jul/Nyår.
Och det var väl på sommaren som jag började känna mig själv igen.
Då vart jag till en bättre person, jag kunde dejta vilken kille jag ville utan att han fanns där.
Och sen så träffade efter många års letande efter den perfekta killen jag ville dela allt med,
och sen står han precis framför mig, kan det bli bättre ? SVAR NEJ....
Innan jag träffade den perfekte mannen i mitt liv, Så kändes Kärleken skit för mig,
jag litade inte på kärleken efter allt som hade hänt mig.
jag trodde inte nån kunde älska mig igen, eller att jag kunde älska nån.
jag målade faan på väggen, tills min älskade K, kom in i bilden min.
Men ja, det gick ju som det gick där.
Men nu är jag där igen, på samma ställe och stammar igen, är på ruta ett igen .
Jag kommer aldrig mer aldrig mer kunna älska nån.
Allt med kärleken är ju bara skit ......

Men som sagt det ända jag vill är att få tillbaka min Kristoffer.. <3
det är han som är mitt liv.. Jag kan inte leva utan han..
Han är mannen i mitt liv, och det ska jag bevisa han också att han är-
Att jag är den tjejen han ska leva med .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0